فروش بهترين ركوردر سوني و ردياب شنود دار خودرو فروش بهترين ركوردر سوني و ردياب شنود دار خودرو .

فروش بهترين ركوردر سوني و ردياب شنود دار خودرو

بهترين دوربين مخفي ريز 09924397364

دكمه دوربين دار

 

دكمه دوربين دار مخفي 

 

اين دكمه دوربين دار fullHD يك ابزار كاربردي براي فيلمبرداري و عكسبرداري به صورت مخفيانه براي انواع موارد مي‌باشد. مناسب براي استفاده در ملاقات‌هاي مختلف، جلسات كاري، ورزش، مصاحبه‌هاي رسانه‌اي و غيره.

 

بهترين دوربين مخفي براي منزل و بهترين دوربين جاسوسي كنترل از راه دور رو ميتونيد از اسپاي كالا تهيه كنيد.و كوچكترين دوربين مخفي بيسيم بشمار مي‌رود.اين دوربين مخفي سوزني رو ميتونيد براي نصب در منزل هم به كار بگيريد و قيمت اين دوربين مخفي رو ميتونيد از فروشگاه اسپاي كالا استعلام كنيد.

 

اين دوربين جاسوسي از 32 گيگ‌رم ميكرو پشتيباني ميكنه نصب آساني داره و با هر بار شارژ يك ساعت فيلمبرداري انجام ميده و وضوح تصوير و رزولوشن خيلي بالايي داره و لنز دوربينش هم 5 مگاپيكسل هست.

 

شماره تماس:

09924397364 

 

آدرس سايت:

http://spkala.com/

 

واتساپ اسپاي كالا:

https://wa.me/+9809924397364

 

آدرس تلگرام اسپاي كالا:

https://t.me/Spykala


برچسب: دكمه دوربين دار؛دوربين مخفي؛دوربين خيلي ريز؛دوربين مخفي اسپاي كالا؛فروش دوربين سوزني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۵۴:۳۲ توسط:اسپاي كالا موضوع: نظرات (0)

نصب دستگاه شنود در منزل 09924397364

شنود ردياب

بهترين شنود gps دار حيواني 

 

شنود ردياب حيوانات يك فناوري مدرن است كه به انسان‌ها كمك مي‌كند تا حيوانات را به‌راحتي پيدا كنند و آن‌ها را پايش كنند. اين فناوري به‌صورت دستگاه‌هاي كوچك يا بتراكتورهايي كه به حيوانات با قلاده متصل مي‌شوند، امكان جمع‌آوري و انتقال اطلاعات مربوط به موقعيت حيوانات فراهم مي‌كند.

 

با استفاده از شنود ردياب حيوانات، محققان مي‌توانند به بهترين شكل ممكن از رفتار و حركات حيوانات در طبيعت آگاه شوند، منطقه‌هاي محافظت‌شده را مديريت كنند و از حيوانات در معرض خطر و از بين‌رفتن نگاهداري كنند. همچنين، اين فناوري مي‌تواند به آموزش و آگاهي عمومي از نقش حيوانات در اكوسيستم‌ها كمك كند.

 

در كل، شنود ردياب حيوانات يك ابزار قدرتمند و مؤثر براي حفاظت از حيوانات و محيط زيست است كه بتواند به دقت بالايي حركات حيوانات را پايش كرده و اطلاعات مفيدي براي كاهش تهديدات موجود در محيط زيست فراهم كند.

 

اين ردياب شنود دار سكه اي كوچك كه مناسب حيوانات و حتي افراد الزايمري؛سالمند و كودك هستن هم فوق العاده مناسبه و اين دستگاه به داشتن GPS ميتونه جلوگيري كنه از ربوده شده و يا گم شدن حيوانتون:)))

 

جاسوسي دستگاه شنود و ردياب رو از اسپاي كالا تهيه كنيد و خريد ردياب شنود دار صدا از راه دور ديجي كالا و ردياب حيواني GPS دار باسلام يه باور غلط و دوروغه.

 

اين دستگاه شنود سيمكارتي بدون نياز به شارژ نيست و نگهداري شارژش در حالت آنلاين 3 روزه و در حالت استندباي تا 7 روز شارژ نگهداري ميكنه و ضد آب و ضد ضربه و ضد گرد و غبار هم هست.و حتي ميتونيد از طريق پيامك لوكيشن دريافت كنيد و حتي ميتونيد لوكيشن هاي تردد شده در گذشته رو ببينيد.

 

شماره تماس:

09924397364 

 

آدرس سايت:

http://spkala.com/

 

تلگرام اسپاي كالا:

https://t.me/Spykala

 

واتساپ اسپاي كالا:

https://wa.me/+9809924397364


برچسب: شنود ردياب؛ردياب قلاده اي؛نصب دستگاه شنود مخفي؛دستگاه شنود خيلي ريز؛قيمت دستگاهدشنود سيمكارتي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۵:۲۰ توسط:اسپاي كالا موضوع: نظرات (0)

نصب دستگاه شنود ردياب در خودرو 09924397364

شنود ردياب

 

ردياب شنود دار خودرو

 

ردياب‌هاي شنود دار براي خودروها يك ابزار مفيد براي نظارت و پايش فعاليت‌هاي خودرو است. اين نوع ردياب‌ها به شما اين امكان را مي‌دهند كه به صورت مخفيانه و بدون اطلاع ديگران، مكان‌يابي و گفتگوهاي داخل خودرو را ضبط و نظارت كنيد. 

 

با نصب يك ردياب شنود دار در خودرو، شما مي‌توانيد از وضعيت و مكان دقيق خودرو آگاه شويد و در صورت نياز، در مورد مسائل امنيتي و ايمني خودرو اقدامات لازم را انجام دهيد. 

 

همچنين، اين نوع ردياب‌ها مي‌توانند براي مانيتورينگ و نظارت بر رانندگي افراد جوان يا كارمنداني كه خودرو شركت را استفاده مي‌كنند، مفيد باشند. با داشتن اطلاعات دقيق از رفتار رانندگي و مكان خودرو، مي‌توانيد مسائل ايمني و امنيتي را بهبود بخشيد.

 

قيمت ردياب شنود دار ديجي كالا و با سلام و ترب دورغه فقط ميتونيد از فروشگاه اسپاي كالا با قيمتي واقعي استعلام كنيد اين دستگاه شنود خيلي ريز رو ميتونيد از فروشگاه اسپاي كالا خريداري كنيد.بعد از خريد اين دستگاه شنود ميتونيد فيلم آموزشي نصبش رو از اسپاي كالا دريافت كنيد. 

 

اين دستگاه شنود آنلاين ريجستري شده و خيلي در برابر گردو غبار مقاوم هست و نگهداري شارژش در حالت آنلاين بين 30 روز  

و دد حالت استندباي تا 90 روز هست و ميتونه رديابي لحظه اي و آنلاين از طريق اپليكيشن داشته باشين.

 

شماره تماس:

09924397364 

 

آدرس سايت:

http://spkala.com/

 

واتساپ اسپاي كالا:

https://wa.me/+9809924397364

 

تلگرام اسپاي كالا:

https://t.me/Spykala


برچسب: شنود؛شنود ردياب؛بهترين دستگاه شنود مخفي؛نصب دستگاه شنود ردياب؛قيمت شنود ردياب؛شنود ردياب جاسوسي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۵۱:۱۸ توسط:اسپاي كالا موضوع: نظرات (0)

دوربين مخفي پيشرفته 09924397364

محافظت

 

دوربين مخفي از كجا بخريم؟

 

محافظ برق دوربين دار مخفي يك ابزار ضروري است كه براي حفاظت از دوربين و تضمين عملكرد صحيح آن بسيار مهم است. اين محافظ برق عموما شامل يك محافظ برق و يك آداپتور است كه به دوربين و منبع تغذيه متصل مي‌شود.

 

وظيفه اصلي محافظ برق براي دوربين ديواري دوربين دار مخفي، محافظت از دوربين در برابر افزايش و كاهش ولتاژ برق و جريان هاي ناپايدار است. با استفاده از يك محافظ برق مناسب، مي‌توانيد از خراب شدن دوربين به علت نوسانات برق جلوگيري كرده و عمر مفيد دوربين را افزايش دهيد.

 

بهتر است قبل از نصب دوربين مخفي، محافظ برق مناسب را بررسي كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه دوربين شما به درستي محافظت شده است تا از عملكرد بهينه و پايدار دوربين لذت ببريد.

 

اين دوربين مخفي متصل به موبايل با برق مستقيم كار ميكنه و ليست قيمت دوربين مخفي رو ميتونيد از فروشگاه اسپاي كالا استعلام كنيد كه اين محافظ دوربين دار بهترين دوربين جاسوسي براي منزل هست براي نصب اين دوربين مخفي در منزل فيلم آموزشي فرستاده ميشه و ميتونيد انواع دوربين مخفي براي منزل؛محل كار رو از اسپاي كالا تهيه كنيد.

 

 اين دوربين مخفي تا 64 گيگ رم ميكرو پشتيباني ميكنه داراي واي فاي داخلي هست و ميتونه تصاوير رو تا فاصله 40 متري انتقال بده و داراي لنز 8 مگاپيكسلي هست و در زمان قطع برق تا شش ساعت شارژ نگهداري ميكنه.

 

شماره تماس: 

09924397364 

 

آدرس سايت:

http://spkala.com/

 

آدرس كانال تلگرام:

https://t.me/Spykala

 

واتساپ اسپاي كالا:

https://wa.me/+9809924397364


برچسب: محافظ برق؛دوربين مخفي و ريز؛محافظ برق دوربين دار؛دوربين خيلي ريز؛دوربين هالوژني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۵۵:۱۶ توسط:اسپاي كالا موضوع: نظرات (0)

دوربين مخفي ريز هالوژني 09924397364

ساعت ديواري

 

ساعت ديواري دوربين دار مخفي

 

يكي از استفاده‌هاي خوب ساعت ديواري دوربين دار مخفي، نظارت بر فضايي خاص است كه مي‌خواهيد آن را زير نظر داشته باشيد. اين نوع دوربين‌ها معمولا به صورت مخفيانه درون ساعت ديواري نصب مي‌شوند و به شما اين امكان را مي‌دهند كه بدون اطلاع ديگران، وضعيت و رويدادهاي مهم را ضبط و نظارت كنيد.

 

از ديگر مزاياي ساعت ديواري دوربين دار مخفي مي‌توان به سادگي نصب و استفاده از آن اشاره كرد. با نصب يك ساعت ديواري دوربين دار مخفي، مي‌توانيد به راحتي و به سرعت اطلاعات مورد نياز خود را به دست آوريد و در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهيد.

 

به طور كلي، ساعت ديواري دوربين دار مخفي يك ابزار كارآمد براي نظارت و پايش فضاهاي مختلف است كه مي‌تواند به شما كمك كند تا امنيت و امنيت خود و ديگران را تضمين كنيد.

 

اين ساعت ديواري دوربين دار از 64 گيگ رم ميكرو پشتيباني ميكنه شارژي و با برق مستقيم ميشه استفاده كرد.اين دوربين مداربسته هالوژني به صورت شارژي تا شش ساعت شارژ نگهداري ميكنه و ميتونيد داخل منزل نصبش كنيد و به عنوان دوربين جاسوسي كنترل از راه دور ازش استفاده كنيد 

 

فروشگاه اسپاي كالا عرضه كننده انواع دوربين مخفي سوزني رو به عهده داره و دوربين هاي ريزي داره و كاملا مخفي هستن كه اين ساعت به عنوان دوربين مخفي 10 مگاپيكسلي هم شناخته شده چون لنز دوربينش 10 مگاپيكسل هست و داراي واي فاي هست و ميتونه تصاوير رو از راه دور انتقال بده.

 

شماره تماس:

09924397364 

 

آدرس سايت:

http://spkala.com/

 

آدرس كانال تلگرام:

https://t.me/Spykala

 

واتساپ اسپاي كالا:

https://wa.me/+9809924397364


برچسب: ساعت ديواري دوربين دار؛دوربين مخفي و ريز؛دوربين مگنتي؛دوربين جاسوسي كنترل از راه دور؛دوربين فندكي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۵:۱۹ توسط:اسپاي كالا موضوع: نظرات (0)