فروش بهترين ركوردر سوني و ردياب شنود دار خودرو فروش بهترين ركوردر سوني و ردياب شنود دار خودرو .

فروش بهترين ركوردر سوني و ردياب شنود دار خودرو

روان نويس دوربين دار 09924063572

دوربين

 

ميكروفون شنود جاسازي شده در خودكار 

 

خودكار دوربين دار يك ابزار فوق‌العاده و جالب است كه به شما امكان مي‌دهد عكس‌هاي زيبا و خاطره‌انگيزي را به راحتي بگيريد. اين نوع دوربين‌ها معمولا داراي تكنولوژي خودكار هستند كه از زواياي مختلف و در شرايط مختلف نوري به صورت خودكار عكس مي‌گيرند.خودكار دوربين دار مي‌تواند يك همراه ايده‌آل براي توريست‌ها، خانواده‌ها و دوستان باشد كه مي‌خواهند لحظات خاص و خاطره‌انگيز خود را ثبت كنند. با تنظيم‌هاي خودكار دوربين دار، شما نيازي نداريد كه دائما به تنظيمات دقيق دوربين فكر كنيد و مي‌توانيد به راحتي لحظات زيبا را به اشتراك بگذاريد.

 

از زواياي مختلف دوربين، اين ابزار قادر است عكس‌هايي با كيفيت برتر بگيرد و به شما اين امكان را مي‌دهد كه لحظات خود را به صورت زيبا ثبت كنيد. خودكار دوربين دار نه تنها از لحظات شاد و خوشحالي شما عكس مي‌گيرد بلكه مي‌تواند جزئيات و زيبايي‌هاي طبيعت و محيط اطرافتان را نيز به خوبي ثبت كند.

در نهايت، خودكار دوربين دار يك ابزار عالي براي ذخيره خاطرات شما است. اين ابزار باعث مي‌شود كه لحظات و خاطرات شما هميشه زنده بمانند و شما بتوانيد هر زمان كه خواستيد به آنها بازگرديد و لذت برديد.

 

اين خودكار دوربين دار يكي از جديدترين مدل خودكار هاي دوربين دار هست.دوربين جاسوسي جاسازي شده در اين خودكار بسيار با كيفيت هست كه ميتونه بهترين عكس هارو براي شما بگيره.فيلم خودكار دوربين دار رو بعد از ضبط تصوير و فيلم ها ميتونيد از طريق تلفن همراه تماشا كنيد.اين خودكار دوربين دار V8 از 32 گيگ رم ميكرو پشتيباني ميكنه و با هربار شارژ ميتونه يك ساعت فيلمبرداري انجام بده و كيفيت فيلمبرداريش هم 4K هست.دوربين مخفي اصل از بدنه با كيفيت برخورد دار هست كه دقيقا شبيه به يه خودكار معموليه و كسي اصلا به دوربين دار بودن خودكار شك نميكنه.

 

شماره تلفن:

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپاي سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: لنز دوربين مخفي ريز،آموزش خودكار دوربين دار مخفي،خودكار دوربين دار سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۵:۵۱ توسط:اسپاي كالا موضوع: نظرات (0)

بهترين ردياب شنود دار خودرو 09924063572

شنود ردياب

 

بهترين و كوچكترين شنود ردياب خودرو 

 

فرض كنيد يك كمپاني امنيتي به نام "ردياب‌هاي نجات" دستگاهي مينياتوري تحت عنوان "ردياب شنود دار" توليد كرده است. اين دستگاه با ابعاد بسيار كوچك، ابعاد يك سكه يا حتي كوچكتر مي‌باشد و قابليت نصب بر روي اشياي كوچك و مخفي را داراست.اين ردياب، توانايي ضبط صداهاي محيط را دارد و اين اطلاعات را به صورت بخودكار به سرورهاي ابري شركت ارسال مي‌كند. اين دستگاه براي كاربردهاي امنيتي، پايش و نظارت بر افراد، اما بتناسب بزرگي آن براي جاسوسي و كنترل غير قانوني نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

فروشگاه اسپاي سون اين محصول رو براي شما شارژ كرده تا بتونيد باهاش كار هاي مختلفي انجام بدين و فوق العاده كاربردي هست براي مثال ميتونيد از سرقت رفتن ماشينتون جلوگيري كنين و يا به عنوان مچگيري براي همسرتون براي اينكه رفت و آمد هاشو چك كنيد مورد استفاده قرار ميگيره.اين ردياب ماشين جدا از رديابي ميتونيد به عنوان شنود از راه دور هم ازش استفاده كنيد.اين شنود ردياب خودرو مخفي يكي از كوچكترين شنود ردياب هاي ايران شناخته شده است اين دستگاه فقط براي ماشين هاي خارجي و ايراني كاربرد داره.

ردياب شنود دار كوچك در حالت آنلاين 3 روز و در حالت استندباي يك هفته شارژ نگهداري ميكنه.و تا شش ماهم اطلاعات نگهداري ميكنه و رديابي دقيق و نقطه زني انجام ميده.

 

شماره تلفن:

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپاي سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: شنود ردياب تويوتا،بهترين شنود ردياب خودرو،نصب شنود خيلي ريز،ردياب مگنتي ديجي كالا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۰:۳۸ توسط:اسپاي كالا موضوع: نظرات (0)