فروش بهترین رکوردر سونی و ردیاب شنود دار خودرو فروش بهترین رکوردر سونی و ردیاب شنود دار خودرو .

فروش بهترین رکوردر سونی و ردیاب شنود دار خودرو

بهترین ردیاب شنود دار خودرو 09924063572

شنود ردیاب

 

بهترین و کوچکترین شنود ردیاب خودرو 

 

فرض کنید یک کمپانی امنیتی به نام "ردیاب‌های نجات" دستگاهی مینیاتوری تحت عنوان "ردیاب شنود دار" تولید کرده است. این دستگاه با ابعاد بسیار کوچک، ابعاد یک سکه یا حتی کوچکتر می‌باشد و قابلیت نصب بر روی اشیای کوچک و مخفی را داراست.این ردیاب، توانایی ضبط صداهای محیط را دارد و این اطلاعات را به صورت بخودکار به سرورهای ابری شرکت ارسال می‌کند. این دستگاه برای کاربردهای امنیتی، پایش و نظارت بر افراد، اما بتناسب بزرگی آن برای جاسوسی و کنترل غیر قانونی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

فروشگاه اسپای سون این محصول رو برای شما شارژ کرده تا بتونید باهاش کار های مختلفی انجام بدین و فوق العاده کاربردی هست برای مثال میتونید از سرقت رفتن ماشینتون جلوگیری کنین و یا به عنوان مچگیری برای همسرتون برای اینکه رفت و آمد هاشو چک کنید مورد استفاده قرار میگیره.این ردیاب ماشین جدا از ردیابی میتونید به عنوان شنود از راه دور هم ازش استفاده کنید.این شنود ردیاب خودرو مخفی یکی از کوچکترین شنود ردیاب های ایران شناخته شده است این دستگاه فقط برای ماشین های خارجی و ایرانی کاربرد داره.

ردیاب شنود دار کوچک در حالت آنلاین 3 روز و در حالت استندبای یک هفته شارژ نگهداری میکنه.و تا شش ماهم اطلاعات نگهداری میکنه و ردیابی دقیق و نقطه زنی انجام میده.

 

شماره تلفن:

09924063572 

 

آدرس سایت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپای سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپای سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: شنود ردیاب تویوتا،بهترین شنود ردیاب خودرو،نصب شنود خیلی ریز،ردیاب مگنتی دیجی کالا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۰:۳۸ توسط:اسپای کالا موضوع: نظرات (0)